سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 مزیت شیشه بالکن تاشو

شیشه بالکن خانه شما  در صورتی که امکان جمع شدن یا تاشدن داشته باشد،  مجموعه‌ای از امکانات و فرصت‌ها در اختیارتان قرار خواهد داد. فضایی که با شیشه بالکن پوشانده شده با فضای بالکن‌هایی با حفاظ نرده‌ بسیار متفاوت است. حفاظ نرده‌ای بالکن در صورتی که سراسری باشد عملا هیچ نمایی برای شما باقی نمی‌گذارد. آنچه خواهید دید نرده‌های بیقواره است. فضای بالکن از سرما و گرما و صدا و گردوغبار در امان نخواهد بود. در انتخاب حفاظ بالکن کمی دقت کنید. شما میتوانید با استفاده از شیشه بالکن تاشو  یا جمع شو و شیشه بالکن ریلی در خانه تغییر اساسی بدهید. شیشه بالکن آکاردئونی به شما فرصت استفاده از فضای بالکن با بالاترین بهروری و بهترین شرایط را خواهد داد. در ادامه 6 مزیت شیشه بالکن تاشو یا شیشه بالکن ریلی را برایتان نام می‌بریم. مزیتی‌هایی که شما را قانع خواهد کرد که شیشه بالکن بهترین انتخاب برای حفاظت بالکن است. بالکن‌هایی که این روزها محل نصب تاسیساتی مانند پکیج شده و استفاده از شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج کارآیی و عمر دستگاه را افزایش خواهد داد.

1 –  مزیت نصب شیشه بالکن تاشو با هدف حفاظت از پکیج

چند سالیست برخی تاسیسات مورد استفاده در آپارتمان‌ها مانند پکیج و لوله‌کشی‌های مربوط به آن یا در برخی موارد کولر یا باربیکیو در بالکن نصب می‌شود. ساختمان‌های این روزها خصوصا آپارتمان‌ها از فضای بالکن برای نصب پکیج استفاده می‌کنند. دلیل انتخاب فضای بالکن برای نصب پکیج تعاملی است که با هوای بیرون دارد و احتمال خطر را کاهش خواهد داد. ارتباط نزدیک پکیج با فضای بیررون باعث خواهد شد تا نیازی به وجود دودکش نباشد اما نصب پکیج در هوای آزاد معایب خود را دارد.با حفاظت از بالکن می‌توانید این معایب را پوشش دهید. اولین نیازی که درون بالکن‌هایی با تاسیسات لوله‌کشی و پکیج و ... حس می‌شود استفاده از  شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج است. مزیت شیشه بالکن آن است که پکیج و لوله‌کشی همراه آنرا از سرما زدگی حفظ خواهد کرد. وجود شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج به شما کمک می‌کند تا در سرمای زیر صفر درجه نگران یخ زدن لوله‌ها نباشید. در صورتی در یک بازه زمانی مشخص از پکیج استفاده نکنید و سرما به زیر صفر درجه برسد به احتمال زیاد یخ‌زدگی لوله‌ها و داخل دستگاه مشکل‌ساز خواهد بود و برای راه‌اندازی پکیج به تعمیرکار احتیاج خواهید داشت. مزیت شیشه بالکن آن است که از یخ زدگی‌لوله‌های پکیج و خود دستگاه و تخریب اجزای آن جلوگیری خواهد کرد. بعلاوه تابش مستقیم آفتاب نیز در دماهای بالا ممکن است مشکل ساز شود. مزیت شیشه بالکن تاشو در راستای ایجاد حرارتی به شما کمک خواهد کرد تا تخریبی متوجه تاسیسات نصب شده در بالکن شود. علاوه بر تغییر دما، گرد و خاک و حشرات موزی می‌تواند به مجموعه تاسیسات نصب شده در بالکن آسیب برساند. مزیت شیشه بالکن آن است که 100 درصد عایق گرد و غبار بوده و مانع ورود حشرات موزی خواهد شد. شرکت شیشه باکن سهند افتخار دارد شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج نصب شده در بالکن ارائه کند تا حفاظت از بالکن به بهترین شکل انجام شود وهزینه تعمیرات پکیج یابد.

 

2-  با استفاده از تراس شیشه‌ای هیچ مانعی بین شما و منظره بیرون وجود نخواهد داشت

دیگر مزیت شیشه بالکن تاشو منظره‌ای است که به شما هدیه می‌دهد. هیچ مانعی در برابر دید ایجاد نخواهد کرد. زیرا پانل‌هایی که زمان نصب شیشه‌های تاشو بالکن و تراس استفاده می‌شود هیچ ستون یا اضافاتی در جلوی دید شما نخواهد داشت. شرکت شیشه بالکن سهند افتخار دارد تا با کیفیت‌ترین پانل‌ها را از کشور ترکیه وارد کند و کار طراحی و مونتاژ را در ایران و به دست متخصصان با تجربه پیش ببرد. نصب شیشه تاشو بالکن و تراس را به ما بسپارید. ایده داشتن منظره‌ای بی انتها و بدون مانع مدت‌ها آرزویی برای ساکنان آپارتمان‌ها بود اما امروزه می‌توانید پرده شیشه‌ای داشته باشید که هیچ مانعی جلوی دید شما ایجاد نکند. مزیت شیشه تاشو ریلی در بالکن  و تراس و ایوان خانه‌های شما آن است که بر خلاف سایر روش‌ها امنیت و حفاظت بالکن برای ساکنان خانه ایجاد خواهد شد اما در عین حال پرده شیشه‌ای مانعی برای خیره شده شما به منظره روبرو نخواهد بود.

3- حفاظت بالکن با استفاده از شیشه بالکن تاشو

مزیت شیشه بالکن سکوریت بر کسی پوشیده نیست. شیشه ایمن یا شیشه سکوریت، به انواعی از شیشه‌ها گفته می‌شد که مقاومت بالایی در برابر تنش‌های ایجاد شده اعم از تنش‌های حرارتی و یا ضربه‌ای خواهند داشت. در عین‌حال اگر شرایط طوری باشد که ضربه به شیشه ابعث شکستن آن شود به هیچ عنوان آسیبی به ساکنین وارد نمی‌شود. در واقع نقطه ضعف شیشه‌های معمولی آسیب‌پذیری آنهاست که در مزیت شیشه بالکن سکوریت بالکن آن است که در کنار حفاظت از بالکن ایمنی ساکنین را نیز در نظر خواهد داشت. شیشه‌ تاشو بالکن مورد استفاده در شرکت شیشه بالکن سهند درجه یک فلوت سوپر کلییر میباشد که در کارخانه شیشه سکوریت جام ایمن(بزرگترین کارخانه شیشه سکوریت در ایران) سکوریت میشود. تمامی شیشه‌ها دارای علامت استاندارد بوده و از نوع درجه یک میباشد.

 

4- در یک چشم به هم زدن پرده شیشه‌ای بالکن خود را کنار بزنید!

مزیت شیشه بالکن جمع‌شوآن است که در یک چشم به هم زدن متناسب با نیاز شما کاملا بسته یا کاملا باز می‌شود.. می‌توانید همانطور که پرده خانه را باز و بسته می‌کنید حتی ساده‌تر از آن شیشه جمع‌شو را کاملا باز کنید یا کاملا ببندید. این مزیت شیشه بالکن کرکره‌ای به شما کمک می‌کند حفاظت بالکن به طور کامل انجام شود و در عین حال هر موقع بخواهید کاملا کنار برود.  با شیشه جمع‌شو می‌توانید بالکن بند ایمن، زیبا و کاربردی در خانه ایجاد کنید تا هر زمانی که اراده کنید مانند پرده شیشه‌ای کاملا باز شود و فضای بی انتها در اختیار شما قرار گیرد.

5- از گزند گرد غبار و حشرات موزی در امان باشید

تراس شیشه‌ای یا بالکن شیشه‌ای خانه شما تا 100 درصد از عبور هر نوع حشره و گرد و غباری جلوگیری خواهد کرد. حفاظت بالکن با استفاده از بالکن بند شیشه‌ای به شما امکان می‌دهد که مدتی که به مسافرت رفته‌اید هیچ دغدغه‌ای از نظر حفاظت بالکن و تاسیسات آن نداشته باشید. شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج شما وجود خواهد داشت که کاملا ایمن است و فضا را از گزند هر نوع آلاینده و حشره‌ای در امان نگاه خواهد داشت.

6- مزیت شیشه بالکن در کاهش هدر رفت انرژی و حفظ سرمایه شما

مزیت شیشه بالکن تاشو در کاهش هدررفت انرژی باعث حفظ سرمایه شماست. شیشه بالکن سهند افتخار دارد که پانل‌هایی از شیشه تاشو بالکن در اختیار هموطنان بگذارد که بالاترین میزان عایق حرارتی برای خانه‌های شما به ارمغان آورد. استفاده از بالکن بند شیشه‌ای می‌تواند هزینه‌های انرژی شما را به شدت کم کند.

منبع