سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برند ساعت مچی در ایران

 

بهترین برند ساعت مچی در ایران

 

 

بهترین برند ساعت ایران

 

در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای ساعت مچی را که در ایران می توان خریداری کرد معرفی کنیم، توجه داشته باشد شرایط فروش ساعت مچی در سراسر جهان با کشور ایران متفاوت است.

به عنوان مثال در کشورهای دیگر پرفروشترین ها اورجینال های برندهایی چون رولکس, تگ هویر, هوبلو، پنرای و… است، اما خب در کشور ما ترجیح اکثر اقشار جامعه خرید ساعت های کپی یا اورجینال های ارزان قیمت مانند کاسیو, رومانسون, سیکو و… می باشد.

دلیل این موضوع شاید اختلاف ارزش واحد پولی کشور ما با سایر کشورها باشد و این که خب خیلی از ما ایرانی ها علاقه ای نداریم تا برای خرید یک ساعت رولکس اصلی حدود 90 میلیون از واحد پولی کشورمان را خرج کنیم! در غیر اینصورت و شرایط برابر مانند محصولاتی (به عنوان مثال تلفن همرا) که خیلی قیمت بالایی ندارند ایرانیها از بهترینهای آن محصولات استفاده می کنند.


ساعت برند هابلوت

برند هابلوت


به عنوان مثال در کشوری همچون آمریکا خرید یک ساعت رولکس یا هابلوت پس انداز 2 تا 5 ماهه برای هر فرد عادی آن کشور دور از دسترس نباشد و با کمی تلاش به محصول مورد نظر خود خواهد رسید، اما در کشور ما با حقوق معمول سالها پس انداز یک کارمند نیز کفاف خرید یک ساعت لوکس رولکس یا هابلوت را نخواهد داد.

حال با توجه به نوشته های بالا میخواهیم برندهایی که در کشور ما با قیمت مناسب عرضه می شود را به ترتیب بهترین معرفی کنیم. خب میرسیم به سوال اصلی این مطلب: ساعت مچی چه مارکی خوبه؟

لوکس ترین برندی که می توان اول به آن اشاره کرد ساعت رادو سوئیس می باشد، ساعت اورجینال این برند از قیمت 2.5 میلیون تا حدود 18 میلیون در ایران عرضه می شود که در اکثر آنها سنگهای گرانبها استفاده شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.


ساعت مچی برند رادو



جایگاه بعدی را می توان به ساعت تیسوت سوئیس داد، این برند نیز حدود قیمتی تقریبی بین 500 الی 5 میلیون را دارد که همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و معمولا در کشور ما برای خرید ساعت حدود یک میلیون هزینه می شود و برای قیمتهای بالاتر از این محصول استقبال نمی شود.

برند سومی که توسط اشرافی توصیه می گردد سیکو ژاپن می باشد که با حدود قیمتی 400 الی 2.5 میلیون با کیفیت بالا عرضه می شود.

برند پیشنهادی بعدی کاسیو ژاپن است که حدود قیمتی آن از 140 هزار تومان الی 3.5 میلیون تومان است.

رومانسون، سرتینا، سواچ، گوچی، اسپریت و دیزل نیز در جایگاه های بعدی قرار میگیرند.


ساعت مچی تیسوت Tissot



البته توجه داشته باشید برندهای بسیار لوکس نیز در ایران عرضه می شود اما ملاک ما برای انتخاب این لیست ارزش خرید می باشد به این منظور که با چه میزان پرداختی محصولی با چه کیفیتی به دست مشتری خواهد رسید.

جهت خرید انواع ساعت ست یا تک می توانید با گالری اشرافی در ارتباط باشید.

منبع :
https://ashraafi.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/