سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برترین برند های ساعت مچی مردانه مارک دار از گوچی تا کنت کو

معرفی برترین برند های ساعت مچی مردانه مارک دار از گوچی تا کنت کول

ساعت های مچی مارک دار و اصل

از گذشته ها علاقه به ساعت مچی در مردان به عنوان یک کالای لوکس و شیک وجود داشته است شاید دلیلش این است که یک ساعت مچی مردانه شیک می تواند ظاهر آقایون را تغییر داده و از آنها یک جنتلمن بسازد . برای  اینکه بتوانید ساعت های مچی شیک و البته مارک و اصل ولی با قیمت مناسب بخرید باید در مورد آن تحقیق کنید و خیلی زود اقدام به خرید ننمایید چون بسیاری از فروشگاهها و مغازه های فروش ساعت ممکن است جنس اصل را از تقلبی تشخیص نداده و البته جنس تقلبی هم به شما بفروشند برای همین قبل از هر خریدی بهتر است خودتان به اطلاعات کافی در این خصوص دست پیدا کنید .

در این مطلب ما قصد داریم چند نمونه ساعت مچی اصل و مارک دار را به شما معرفی کنیم تا در صورتیکه قصد خرید داشتید بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید .

ساعت مچی مارک دار ؛ گوچی

گوچی یک کمپانی بسیار معروف در صنعت مد و فشن است و در خصوص طراحی لباس و سایر اکسسوری ها برای مردان و زنان و کودکان فعالیت های گسترده ای دارد این کمپانی در خصوص ساخت ساعت مچی برای مردان هم ایده های جذاب و خلاقانه ای داشته است و توانسته در میان رقیبان قدری چون رولکس ، کوارتز و سایر تولید کنندگان معروف جای مهمی برای خود باز کند . در میان طراح های این برند ساعت مچی مردانه مدل YA136209 یک مدل اسپرت و شیک است .

ساعت مچی مارک دار ؛ گوچی

از ویژه گی های این مدل ضد آب بودن ان است که شخص می تواند تا عمق 200 متری اب رفته و این اکسسوری را بدون اینکه اسیبی ببیند همراه خود داشته باشد . کمپانی گوچی برای طراحی و ساخت این مدل از یک شرکت سوئیسی مشورت گرفت . در ساخت این اکسسوری نوعی نشانگر شب تاب طراحی شده است که در هنگام شب کمک می کند خواندن عقربه ها و ساعت به راحتی انجام شود  .

موادی که در ساخت  YA136209 به کار رفته از الیاف مقاوم بوده و برای بند آن از برزنت استفاده شده است . به علت اینکه برای ساخت شیشه این مدل از یاقوت استفاده شده است امکان خط و خش افتادن روی ان به میزان زیادی کاهش یافته است. از نظر قیمت این مارک تقریبا قیمت مناسبی داشته و امکان خرید ان در ایران با قیمت حدود 4 میلیون تومان وجود دارد . برند گوچی از برند های معروف در عرصه مد بوده برای همین محصولات خود را با قیمت های بالا عرضه می کند .

ساعت مچی مارک دار ؛ تیسوت

مدل TISSOT T109 610 16 037 00 ساعت مچی مارک دار اصل از برند تیسوت است که قابلیت استفاده تا عمق 30 متری آب را داشته بدون اینکه اسیبی ببیند . البته باید توجه داشته باشید از این ساعت نمی توانید در شنا استفاده کنید اما استیل استفاده شده در آن زد زنگ بوده و شیشه آن  هم ضد خش و خط می باشد .

ساعت مچی مارک دار ؛ تیسوت

این مدل را می توانید در مراودات روزمره استفاده کنید و قابلیت ست کردن با کت و شلوار و پیراهن را دارد و البته بسیار جذاب خواهد شد . برای خرید این ساعت در ایران باید مبلغ 800 هزار تومان پرداخت کنید این مدل و برند از مدل های نسبتا ارزان بوده که امکان تهیه ان برای همه افراد وجود دارد . تیسوت یک برند معروف در ساخت اکسسوری های مردانه از جمله ساعت مچی است که طرفداران زیادی هم در سراسر دنیا دارد .

ساعت مچی مردانه مارک دار ؛ کاسیو

کاسیو برندی است که در دنیای ساعت و اکسسوری های مردانه شهرت دارد و با طراحی و ساخت نوعی ساعت مچی مارک دار اصل با مشخصات CASIO GA 100-1 A2DR توانسته است نامی ماندگار در این عرصه داشته باشد . کاسیو 100-1 قابلیت استفاده در عمق 200 متری آب را داشته و ضد زنگ می باشد علاوه بر آن این مدل ضد ضربه بوده و مقاومت خوبی در این خصوص دارد .

ساعت مچی مردانه مارک دار ؛ کاسیو

مدل کاسیو GA 100-1 مجهز به کرنومتر بوده و برای اشخاصی که علاقمند به تیپ های اسپرت هستند بسیار مناسب است . قیمت این مدل بسیار مناسب بوده و در ایران می توانید با 400 هزار تومان ان را خریداری نمایید .

ساعت مچی مارک دار مردانه ؛ رادو

برند رادو در تولید و طراحی ساعت های مچی ید طولانی داشته و توانسته طراحی های جذاب ، شیک و لوکسی در این حوزه داشته باشد اما انچه که باعث شهرت وی در ساخت ساعت مچی مردانه شده است دقت بالای آنها بوده که تقریبا بی رقیب می باشد . رادو یک برند معتبر در تولید این اکسسوری در دنیا محسوب می شود  .

ساعت مچی مارک دار مردانه ؛ رادو

مدل RADO 656 01313 018  بسیار جذاب و زیبا و جوان پسند بوده و از ویژه گی های این مدل مقاومت در برابر آب و در واقع ضد آب بودن ان است علاوه بر آن وجود یک بند سرامیکی مشکی و جذاب باعث شده است بیشتر مورد توجه قرار بگیرد . را دو به عنوان یک برند معتبر در این حوزه محصولات خود را به قیمت های گرانتری عرضه می کند و افرادی که علاقه دارند مدل RADO 656 01313 018   داشته باشند باید چیزی در حدود 16 میلیون تومان برای آن در ایران پرداخت نمایند .

که البته برای داشتن یک ساعت برند و لوکس و لاکچری چندان هم زیاد نمی باشد .

ساعت مردانه مارک دار ؛ رومانسون

این برند با اینکه ساعت های شیک و لوکس تولید می کند اما به لحاظ قیمت جزو برند های روزمره محسوب می شود . مدل TL9213MM1WAS2W قیمتی در حدود 510 هزار تومان داشته و تا عمق 30 متری در آب هم قابل استفاده است و مشکلی برای ان به وجود نمی اید . ویژه گی این مدل داشتن عقربه نمایشگر تاریخ و صفحه شب نما است که استفاده از آن را در هنگام شب راحتتر می کند .

ساعت مردانه مارک دار ؛ رومانسون

با وجود اینکه قیمت این برند چندان زیاد نیست ولی اولین شرکتی بود که توانست ساعتی با الماس به شکل کریستال طراحی و تولید نماید این مدل بسیار ظریف و نازک و با طلا تزیین شده بود . سال های بعد این شرکت مدل ها دیگری با طراحی های جذاب تر و البته قیمت های متفاوت به بازار عرضه کرد و توانست در هر سطحی طرفداران خاص خود را داشته باشد .

منبع :
https://luxtehran.com/16411/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84.html