سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت استفاده از شیشه بالکن در زندگی شهری امروزی

بالکن

پیوند انسان با طبیعت اطراف یکی از نیازهای اولیه بشر بوده که در شلوغی زندگی شهری امروز به فراموشی سپرده شده. آپارتمان‌نشینی و فضای بسته منازل، معماران را ناگزیر به چاره‌اندیشی کرده. یکی از راه‌حل‌هایی که سال‌هاست معماران برای رفع این مشکل ارائه دادند ایجاد تراس یا بالکن است. بالکن فضایی است که در متراژ خانه محاسبه می‌شود و اغلب یک تا سه وجه آن به طور مستقیم با محیط بیرون در ارتباط است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت شیشه بالکن سهند، ارتباط مستقیم فضای بالکن با محیط بیرون فضایی ایجاد می‌کند که در عین وجود امنیت در خانه خود بنشینید و و از هوای آزاد لذت ببرید. همچنین خانه‌های امروزی اغلب ملزومات و تاسیساتی مانند پکیج یا آبگرمکن دارند که فضای بالکن را برای نصب آن اختصاص دادند و کمبود فضا در خانه‌ها باعث شده اغلب فضای بالکن را برای پهن کردن لباس‌های و گذاشتن بند رخت مناسب ببینند.  

این روزها آلودگی‌های شدید هوا و گرد وغبار در همه شهرهای ایران تمایل به ارتباط با هوای آزاد را کمتر کرده است. در طول سال نیز با گرما یا سرمای بیش از حد مواجهیم که همین امر باعث شده به چهاردیواری خانه پناه بیاوریم و از خیر منظره بیرون و دیدن درختان و آسمان بگذریم.

ملزومات موجود در بالکن نیز با توجه به ارتباط با فضای آزاد بیرون از گزند آلودگی و آسیب دور نخواهند ماند. در نهایت با بسیاری از خانه‌ها مواجه هستیم که فضای بالکن خود را از بین بردند و تنها راه ارتباطی خانه را با بیرون قطع کردند یا عملا فضای بالکن آنها غیر قابل مصرف باقی مانده یا کارایی لازم را ندارد.

فرض کنید در روز سرد زمستانی پس از یک روز کاری سخت به خانه گرم خود بازگشتید؛ بارش برف شروع شده و تماشای برف برای شما لذت‌بخش است. اما سرمای بیرون خستگی توان این را از شما گرفته که بیرون از خانه بروید و به تماشای برف بنشینید. همه آنچه می‌خواهید فضایی وسیع از منظره برف است و نشستن در محیطی که دمای آن برایتان قابل تحمل باشد و فضایی که به اندازه خانه‌تان امن باشد. بنشینید و چای بنوشید و بارش برف را تماشا کنید. شرکت شیشه بالکن سهند پیشنهاد شیشه‌های تاشو بالکن را به شما ارائه می‌دهد. سیستمی که هر زمان بخواهید آن را جمع کنید فضا را گرم کنید و منظره همچنان پیش رویتان باشد.

تجهیزات موجود در بالکن را از آسیب گرما و سرما و آلودگی حفظ کند. موهبت نور خورشید را به شما هدیه دهد فضای بالکن را به فضایی امن با دمای دلخواه شما تبدیل کند، گرد و غبار و آلودگی را از فضای بالکن به طور کامل دور کند و فضایی آرام و دنج و امن در اختیار شما قرار دهد.

شیشه تاشو بالکن چیست؟

شیشه‌های تراس یا شیشه بالکن حائلی شفاف مابین تراس یا بالکن شما و محیط بیرون است. اما سیستم جدید شیشه بالکن تاشو تنها یک پنجره ساده نیست. این سیستم به شکل آکاردئونی باز و بسته می‌شود و امکان استفاده کامل از فضای بیرون را در مواقع نیاز برای ساکنان خانه فراهم می‌آورد. شیوه باز و بسته‌شدن آن به گونه‌ای است که نظافت بسیار راحت خواهد بود زیرا تمام فضا در دسترس قرار می‌گیرد.

هر زمان که هوا دلپذیر باشد این سیستم به شما فرصت استفاده از هوا را خواهد داد. می‌توانید به طور کامل آن را باز کنید و هوای آزاد را تنفس کنید. بدون آن که قاب پنجره یا مزاحمی در مسیر دید شما قرار داشته باشد. شرکت شیشه بالکن سهند پانل‌های شیشه‌های تاشو را در عرض 50 تا 60 سانتی‌متری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و طراحی و اجرای آن با توجه به ابعاد بالکن و شکل خانه و کاملا به سلیقه مشتری انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از شیشه بالکن تا شو سهند

شرکت شیشه بالکن سهند اعلام کرد: این مجموعه با کادری متخصص و استفاده از بهترین مواد و ملزومات سعی کرده در زمینه تولید در و پنجره با علم روز دنیا همراه باشد و در عین حال سلیقه مشتریان را در نظر بگیرد و طبق آن طراحی مناسب و درخور شان مشتریان ارائه دهد. یراق‌آلات شرکت از کشور ترکیه وارد شده و مونتاژ آن در ایران انجام می‌شود.

با توجه به فضای بالکن و سلیقه مشتری پانل‌های شیشه‌های بالکنی تاشو هر کدام با عرض 50-60 سانتی‌متر طراحی شده و تکنسین‌های ما، در کم‌ترین زمان و تمیزترین شکل ممکن اقدام به نصب آنها می‌کنند. شیشه‌های تاشو سهند 50 تا 60 درصد عایق دما است و تا  100 درصد بالکن شما را از گزند آلودگی و گرد و غبار مصون خواهد داشت. شیشه‌های مورد استفاده در این شرکت از شیشه‌های ایمن (شیشه سکوریت) است که در زمان ایجاد هر گونه تنش اعم از تغییر ناگهانی دما، تنش‌های فشاری و کششی ناشی از تکان‌های شدید مقاومت خوبی نشان خواهد داد و در صورت ضربات بسیار سنگین به شیشه و شکستن آن به گونه‌ای طراحی شده که ذرات به اطراف پرتاب نشود و آسیبی را به ساکنان وارد نسازد.

کیفیت بسیار بالای یراق‌آلات و جنس مقاوم شیشه‌ها در کنار تکنسین‌های کارآزموده و زبردست و طراحان داخلی که سلیقه شما را با علم طراحی و معماری پیوند می‌زنند سبب شده شرکت شیشه بالکن سهند یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه طراحی  شیشه بالکن ریلی و بالکن‌های شیشه‌ای قرار گیرد.

این شرکت با وارادات بهترین مواد از کشور ترکیه و مونتاژ آن در ایران و پیگیری علم روز دنیا در زمینه طراحی و اجرا همواره سعی دارد یک گام از سایر شرکت‌ها پیش باشد. هنگام نصب پانل‌ها تفاوت را در عملکرد تکنسین‌ها خواهید دید. سرعت و دقت در انجام کار بدون وارد آمدن کوچک‌ترین خش و آسیب به پنجره و فضای اطراف در سریع‌ترین زمان ممکن کاری تمیز و درخور شان مشتری را به ارمغان خواهد آورد.

شرکت شیشه بالکن سهند با در نظر گرفتن نیاز مشتری و پیگیری تکنیک‌های نوین بهترین را به مشتریان هدیه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره تلفن‌های 02156451569 ، 02144738734 و 09127086731 تماس بگیرند.

مراجعه به وب سایت شیشه بالکن سهند و آشنایی با دیگر محصولات تولیدی این شرکت همچون   کابین دوش وآلاچیق شیشه ای دیگر راه ارتباطی این مجموعه است.

 

منبع