سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت مچی رومانسون تقلبی نخرید

ساعت مچی رومانسون تقلبی نخرید

ساعت مچی رومانسون تقلبی نخرید

ساعت مچی رومانسون یکی از معروف ترین و شاخص ترین برندهای ساعت مچی موجود در بازار ساعت ایران است. این برند محبوب با ارائه انواع ساعت های مردانه و زنانه همراه با تنوع بسیار بالا توانسته است سهم بسیار مناسبی از بازار ساعت مچی جهان را به خود اختصاص دهد. ساعت مچی رومانسون در اصل یکی از گزینه های لوکس و لاکچری پیش رو در زمان خرید ساعت مچی به حساب می آید.

رومانسون که یکی از مشهورترین برندهای ساعت مچی جهان به حساب می آید، در کشور سوئیس و در سال 1988 میلادی تأسیس شد. از ابتدای شروع به کار این مجموعه توجه به کیفیت و دقت در ساخت محصولات از اولین اولویت های آن به شمار می آمد. موضوعی که خیلی زود توجه مخاطبان و علاقه مندان به استفاده از ساعت مچی باکیفیت را جلب کرد.

رومانسون، برند محبوب ثروتمندان

ساعت مچی رومانسون از اصالت و شخصیت خاصی برخوردار است. افرادی که از این ساعت مچی لوکس استفاده می کنند عموماً افراد دقیق و با پرستیژ خاص هستند. به دلیل قیمت نسبتاً بالای محصولات ساعت رومانسون، خرید ساعت مچی رومانسون برای همگان امکان پذیر نیست. همین مسئله باعث شده تا رومانسون یکی از پرطرفدارترین برندهای ساعت مچی در بین افراد ثروتمند و پولدار باشد. علاوه بر توجه به کیفیت ساخت، یکی از اصلی ترین عوامل مهم در پیشرفت و ترقی برند رومانسون، تنوع در طرح ها و ویژگی های محصولات آن است. در ساعت مچی رومانسون هم از بند چرمی باکیفیت استفاده می شود و هم از بندهای تمام استیل ضدزنگ در ساخت محصولات بهره برده می شود.

اصل یا تقلبی، مسئله این است

کیفیت و محبوبیت این برند سوئیسی در سرتاسر جهان زبانزد عام و خاص است. به دلیل محبوبیت این برند و کیفیت بالای محصولات آن، آرام آرام محصولات تقلبی و غیر اصل آن وارد بازار گردید. مسئله ای که باعث می شود تا برخی از افراد در خرید ساعت مچی رومانسون دچار اشتباه شده و کلاه بزرگی بر سر آنان گذاشته شود. به همین خاطر خرید ساعت مچی رومانسون بایستی با دقت انجام شود و تاحد ممکن از سایت های معتبر اینترنتی همچون جنیکاشاپ و یا فروشگاه معتبر انجام گیرد.

ساعت مچی رومانسون

توجه به گارانتی رومانسون

برای شناخت بهتر ساعت مچی رومانسون و تشخیص محصولات اصلی می توانید از چندین راهکار استفاده کنید. از نکات مهم و قابل توجه در ساعت مچی رومانسون مدت زمان گارانتی محصولات این شرکت سوئیسی است. ساعت مچی رومانسون اصل دارای 2 سال گارانتی خواهد بود. خرید ساعت مچی رومانسون که از گارانتی برخوردار نیست، ممکن است شما را با ضرر بزرگی همراه کند.

وزن ساعت مچی رومانسون

یکی دیگر از موارد مهم در تشخیص ساعت اصیل سوئیسی توجه به وزن ساعت است. در ساعت مچی اصلی رومانسون به دلیل استفاده از مواد مرغوب وزن ساعت سنگین تر از ساعت های تقلبی است. همچنین به دلیل استفاده از تعداد قطعات بیشتر برای بالا بردن دقت ساعت، ساعت رومانسون اصل دارای وزن بسیار سبک نخواهد بود.

ROMANSON یا ROMENSON ؟

در زمان خرید ساعت مچی رومانسون با حواس جمع و دقت نظر نسبت به حروف و نوشته های داخل صفحه ساعت نگاه کنید. شاید باور آن برای شما بسیار سخت باشد، اما بسیاری از افراد تنها به دلیل توجه نکردن به یک حرف از حروف برند رومانسون متحمل ضررهای بسیار سنگینی شده اند. ساعت های تقلبی رومانسون عموماً با تغییر جزیی در یکی از حروف برند به راحتی مخاطبان رو فریب می دهند.

ساعت مچی رومانسون اصل

صدا در ساعت مچی رومانسون

نکته مهم و قابل بررسی در زمان خرید ساعت مچی رومانسون توجه به صدای ساعت است. ممکن است برخی از فروشندگان فریبکار به شما بگویند که این صدای کار کردن عقربه های ساعت است؛ در حالی که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. در ساخت ساعت مچی رومانسون و همینطور دیگر برندهای معتبر جهانی به دلیل استفاده از مرغوب ترین قطعات هیچ گونه صدا و تیک تاکی شنیده نمی شود. در واقع در ساعت های غیراصل به دلیل دقت پایین در طراحی محصول و همینطور کیفیت پایین قطعات استفاده شده در داخل ساعت، عموماً این نوع ساعات دارای صدای ضرباهنگ حرکت عقربه ها هستند.

وب سایت ساعت رومانسون

یکی از راه حل های بسیار ساده و قابل اعتماد برای مطمئن شدن از خرید ساعت مچی رومانسون اصل، وارد کردن کد ساعت در داخل سایت این شرکت است. با چک کردن شماره سریال ساعت مچی خریداری شده توسط وب سایت شرکت رومانسون، شما به طور قطع مطمئن خواهید شد که یک ساعت اصیل و باکیفیت را خریداری کرده اید. اگر پس از وارد کردن سریال ساعت در داخل سایت متوجه شدید که هیچ گونه ساعتی با چنین شماره سریالی توسط رومانسون ساخته نشده است، می توانید نسبت به عودت ساعت به فروشنده اقدام کنید.

قیمت ساعت مچی رومانسون

قیمت ساعت رومانسون یکی دیگر از مشخصه هایی است که می توانید ساعت اصل و غیراصل را با توجه به آن تشخیص دهید. ساعت مچی رومانسون به دلیل کیفیت بالا از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار است. پس اگر در زمان خرید ساعت مچی با گزینه ای مواجه شدید که قیمت بسیار پاینی داشته اما نام خوش آوازه رومانسون را هم یدک می کشد، می توانید نسبت به خرید این ساعت مشکوک شوید، چرا که احتمال تقلبی بودن این ساعت بسیار زیاد است.

 

منبع :
https://www.jenikashop.com/blog/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%86-%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF