سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور یک ساعت مچی دقیق، ارزان و زیبا بخریم؟

چطور یک ساعت مچی دقیق، ارزان و زیبا بخریم؟

Accurate-inexpensive-and-beautiful-watch.jpg

با گذشت سال‌ها، پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن انواع ساعت‌های هوشمند هنوز هم ساعت مچی طرفداران خاص خود را دارد. ست کردن انواع ساعت مچی با استایل‌های روزمره و کلاسیکتان کار سختی نیست اگر به دنبال برندهای لاکچری ساعت مچی نباشید. مدل‌های زیبای ساعت مچی از کلاسیک گرفته تا مدل‌های کاملاً اسپرت با قیمت‌های مناسبی در بازار وجود دارند که می‌توانید به جای خرید یک ساعت گران‌قیمت چند تایی از آن‌ها را بخرید و با هر استایلی ست کنید. امروز نیکوپی برایتان از برندهای مرغوب و اقتصادی ساعت مچی خواهد گفت.

 ساعت‌های مچی کیو اند کیو

Accurate-inexpensive-and-beautiful-watch-1

شرکت Q&Q در سال 2006 تأسیس و به‌سرعت محصولاتش به سراسر جهان صادر شد. قیمت مناسب این برند و تنوع خوب محصولاتش آن را به انتخابی همیشگی تبدیل کرده است. از مدل‌های دیجیتالی تا کاملاً کلاسیک با بند چرمی را می‌توانید از برند کیو اند کیو بخرید و بابت دوام و کیفیت آن‌ها هم خیالتان راحت باشد. برای خرید هدیه این برند انتخاب خوبی است و مدل‌های ساعت کودک و نوجوانش هم دستتان را برای انتخاب باز خواهد گذشت. این برند در واقع زیرمجموعه‌ای از کمپانی معروف CITIZEN سیتی‌زن ژاپن است که با سیاست‌های خاص خود به دنبال عرضه محصول باکیفیت با قیمتی کمتر است به‌نحوی‌که در تمام جهان اغلب مردم قدرت خرید از این برند را داشته باشند و چه چیزی از این بهتر؟

برند کاسیو، کیفیتی خاطره‌انگیز

Accurate-inexpensive-and-beautiful-watch-2

کاسیو که نام خود را موسس‌اش یعنی کاشیو تادائو می‌گیرد در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. این برند خوش‌نام و بادوام ژاپنی، شرکت با قدمتی هم بوده که در سال 1946 تأسیس شده است. شرکت کاسیو در ابتدا به تولید ماشین‌حساب پرداخت و بعدها تولید انواع ساعت را هم در دستور کارش قرار داد. اگر یادتان باشد سال‌های دهه 70 ساعت‌های مچی دیجیتالی کاسیو حسابی پرطرفدار بودند و حتی اخیراً هم موج تازه‌ای از باب شدن دوباره این مدل ساعت کاسیو به راه افتاده است. قبله‌نماهای کاسیو هم در بین مسلمانان بسیار کاربردی و پرطرفدار است. سری معروف ساعت‌های مقاوم و شگفت‌انگیز G-Shock با مقاومت در برابر خاک، آب و ضربه و عمر ده‌ساله باطری جداً تحسین‌برانگیزند. تنوع طرح و محصولات برند کاسیو را که در کنار مزیت مهم قیمت مناسب قرار دهید برای انتخابش درنگ نخواهید کرد.

برند سیتی‌زن، باکیفیت و دقیق

Accurate-inexpensive-and-beautiful-watch-3

یک برند ژاپنی که دوام و کارایی‌اش سال‌هاست اثبات شده و مدل‌های مختلف ساعت مچی آن در سراسر دنیا عرضه شده است. سیتی‌زن در سال 1918 تأسیس شد و به تولید محصولات متنوعی چون ماشین‌حساب‌های کوچک و فشارسنج‌های دقیق پرداخت. این کمپانی در ساخت ساعت‌های ضدآب هم تبحر زیادی دارد و یکی از مدل‌های این برند هزار متر زیر آب فشار را تحمل می‌کند که این رکوردی فوق‌العاده است. این مزیت برخی سری‌های ساعت سیتی‌زن این برند را محبوب ورزشکاران و غواصان کرده است. البته قطعاً برای داشتن چنین مدل‌هایی از برند سیتی‌زن باید حسابی دست به جیب شوید اما روی‌هم‌رفته ساعت‌های مچی سیتی‌زن متنوع و با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند به شکلی که اغلب افراد قدرت خرید این برند ساعت را دارند. شرکت سیتی‌زن در دنیای ورزش و قهرمانی هم فعال است و اسپانسر مسابقات تنیس و اسکیت قهرمانی جهان هم بوده است.

نکته جالب‌توجه این برند این است که این کمپانی قادر است موتور ساعت‌هایش را خودش بسازد؛ یعنی این شرکت به فناوری خاص و منحصربه‌فرد تولید موتور ساعت که کاری بسیار دقیق و سخت است مجهز است.

برند سواچ، محبوبیتی بی‌نظیر

Accurate-inexpensive-and-beautiful-watch-4

نیکلاس هایاک در سال 1983 کارش را با تولید 12 مدل ساعت در سوییس آغاز کرد. هایاک در کوران برتری برندهای ژاپنی در دنیا، آن زمان که کمپانی‌های غول ژاپنی یکی پس از دیگری بازار ساعت جهان را قبضه کرده و نفس برندهای لاکچری را به شماره انداخته بودند، تصمیم گرفت شرکتش را تأسیس کند. هایاک در برنامه‌های پیش رویش فروش یک میلیون ساعت در سال اول را مدنظر داشت. هایاک با سیاست‌هایی مثل کم کردن قطعات داخل ساعت و پایین بردن هزینه تولید توانست ساعت‌هایش را با قیمتی مناسب‌تر، آن‌چنان که اغلب افراد بتوانند یک مدل ساعت این کمپانی را بر مچ ببندند بفروشد. 23 سال بعد از تأسیس شرکت، سواچ جشن فروش 333 میلیون ساعت را جشن گرفت. رقم چشمگیری که رویای بسیاری از رقیبان این کمپانی به حساب می‌آمد. تنوع محصولات این برند که معمولاً با یکی از جواهرات این کمپانی معروف هم ست می‌شوند و بسیار هم محبوب و پرطرفدارند سواچ را در تمام جهان به یک برند شناخته شده تبدیل کرده است. کمپین‌های تبلیغاتی حرفه‌ای، توجه ویژه به ورزش زنان نام سواچ را حسابی پرآوازه کرده است. سواچ شاید نسبت به برندهایی چون کیو اند کیو، برند گران‌قیمت‌تری باشد اما زیبایی ساعت‌ها و بدلیجاتش به نام بیژو حتماً چشمتان را خیره خواهد کرد.