سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رده بندی بهترین ساعت های مچی 2018

رده بندی بهترین ساعت های مچی 2018

رده بندی بهترین ساعت های مچی

در رده بندی بهترین ساعت های مچی در سال 2018 خواهیم دید که بهترین برند های ساعت مچی دیگر صرفا به عنوان یک زمان سنج به کار نمی روند. امروزه ساعت های مچی بیشتر به دلیل شیک پوش بودن و داشتن یک استایل خاص و با شخصیت استفاده می شود. داشتن یک ساعت مچی از یک برند مشهور می تواند به شما یک شخصیت با پرستیژ ببخشد چرا که همیشه ساعت مچی، بهترین راه برای لوکس بودن به کار رفته است.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

چرا ساعت های سوئیسی معروف هستند؟

در رده بندی بهترین ساعت های جهان، در بین 10 ساعت اول، 8 ساعت ساخت کشور سوئیس هستند. پس شاید بی دلیل نباشد که سوئیس مهد ساعت مچی های معروف باشد.

چرا این ساعت ها گران قیمت هستند ؟

اما در رده بندی بهترین ساعت های مچی که گران قیمت ترین ساعت ها در آن وجود دارند، آن ها صرفا برای اعلام زمان طراحی نشده اند. قیمت بالای این ساعت ها به دلیل طراحی خاص و مشکل و ظرافت آن ها است. برای طراحی یک ساعت مچی گران قیمت، شاید ماه ها و سال ها زمان استفاده شود تا به طرح مورد نظر برسند. همین ویژگی هاست که باعث می شود ساعت ها گران قیمت شوند. برخی از محبوب ترین ساعت های مچی ویژگی های خاصی مثل GPS و یا اعلام علائم حیاتی بدن و … دارند .

رده بندی بهترین ساعت های مچی

نحوه ی ست کردن ساعت مچی با لباس :

برای ست کردن ساعت باید توجه کنید که ساعت با سایر اکسسوری ها ست می شود نه با لباس شما. به عنوان مثال ساعت با کفش و کمربند باید ست شود. اکثرا ساعت های عقربه دار به عنوان ساعت های کلاسیک استفاده می شوند و با لباس های رسمی ست می شوند. ساعت های دیجیتال نیز با تیپ های کژوآل و اسپرت استفاده می شوند.

برای یک پوشش رسمی مثل کت و شلوار و کراوات استفاه از ساعت عقربه دار کلاسیک با بند چرمی بسیار عالی است. توجه کنید که هرچه لباس شما رسمی تر باشد باید ساعت تان هم ساده باشد. ساعت های بند استیل برای تیپ های اسپرت و غیررسمی به کار می رود اما ساعت های بند چرمی را می توان با هر نوع پوششی استفاده کرد. به عنوان مثال شما کفش و کمربندتان چرم و رنگشان نیز قهوه ای است. بهترین ساعت برای شما یک ساعت بند چرمی با رنگ قهوه ای می باشد.ساعت بند استیل را با کفشی که استیل دارد و یا کمربندی که پلاک استیل دارد ست کنید. رنگ استیل نیز مهم است. اگر استیل ساعت تان نقره ای بود باید کمربندتان هم استیل نقره ای باشد. همچنین می توانید ساعت را با انگشتر های خود ست کنید. البته تا اینجای کار نحوه ی ست کردن ساعت را برای آقایان گفتیم چراکه ست کردن ساعت برای خانم ها آسان تر است و سخت گیری زیادی نمی خواهد. در دامه ی این مقاله رده بندی بهترین ساعت های مچی 2018 را خواهیم خواند که بر اساس نظر سنجی مردم در وبسایت Ranker بدست آمده است:

رده بندی بهترین ساعت های مچی 2018

رده بندی بهترین ساعت های مچی

1. .Patek Philippe & Co

در رده بندی بهترین ساعت های مچی در سال 2018 در سای Ranker، این ساعت با 72% رای مثبت از بین 40 هزار رای مقام اول را دارا است. این ساعت در سال1852 در سوئیس برای اولین بار ساخته شد.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

2. Rolex

این ساعت در سال 1905 در انگلستان برای اولین بار ساخته شد. با کسب 69% رای مثبت در جایگاه دوم رده بندی بهترین ساعت های جهان قرار دارد.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

3. Omega

یک ساعت سوئیسی دیگر با کسب 67% رای مثبت از بین برترین برند های جهان، سومین جایگاه را در رده بندی بهترین ساعت های مچی از آن خود کرده است.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

4. Jaeger-LeCoultre

در سال 1833 در سوئیس ساخته شده است و با ظاهری خاص طرافداران خاص خودش را دارد.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

5. Audemars Piguet

در سال 1875 در کشور سوئیس توسط Jules Audemars, Edward Auguste Piguet, Jules Louis Audemars ساخته شد.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

6. A. Lange & Söhne

در بین این همه ساعت سوئیسی یک ساعت آلمانی توانسته در رده بندی بهترین ساعت های مچی جایگاه ششم را کسب کند. این ساعت در سال 1948 اولین بار ساخته شد.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

7. Vacheron Constantin

می توان گفت تا به اینجا قدیمی ترین ساعت در رده بندی بهترین ساعت های مچی، ساعت Vacheron Constantin است چراکه که اولین بار در سال 1755 در سوئیس ساخته شده است.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

8. Breitling SA

در سال 1884 در سوئیس ساخته شد. یکی از معروف ترین افرادی که این ساعت را به دستش انداخته بود Scott Carpenter فضانورد آمریکایی بوده که در سال 1962 ازین ساعت در فضا استفاده کرده است.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

9. TAG Heuer

ساخته شده در سوئیس در سال 1860. این کمپانی در مسابقات فرمول یک به ردبول همکاری کرده و به عنوان اسپانسر در مسابقات شرکت کرده است.

رده بندی بهترین ساعت های مچی

10. International Watch Company

باز هم یک ساعت سوئیسی در رده بندی بهترین ساعت های مچی در سال 2018. این ساعت در سال 1868 برای اولین بار ساخته شده است.

منبع :https://movafaghan.com/best-watch-brands/