سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اثر ساعت مچی بر جذابیت مردان از نظر روانشناسی

اثر ساعت مچی بر جذابیت مردان از نظر روانشناسی

اثر ساعت مچی بر جذابیت مردان از نظر روانشناسی 

برای شما پیش آمده که به محض ورود به یک مهمانی و یا دورهمی خاص در اولین برخورد با یکی از دوستاتون، ساعت مچی اون نظر شما رو به خودش جلب کنه و نگاه شما از اون به راحتی نگذره. خوب دقت کنید که شما نماینده و یا یک عضو از جامعه آماری یا جمعیتی که شما در اون حضور دارید هستید. پس میتونه خیلی های دیگه رو هم این جاذبه تحت تاثیر قرار داده باشه. پس به همین سادگی متوجه شدیم که چقدر میتونه یک اکسسوری خاص که هوشمندانه انتخاب شده تاثیرگذاری بالایی داشته باشه و یا به نوعی سرآغاز یک رابطه دوستانه باشد. یا اگر از زاویه دیگر به این نکته توجه کنیم این جرقه در ذهن همه ماها ایجاد میشه که چرا ما چنین تاثیری بر مخاطب و یا افرادی که در اولین برخورد با ما روبه رو میشوند نگذاریم و قطعا خواسته همه ماها این است. پس خوب با دقت ادامه مقاله رو همراهی کنید.

با این مقدمه کوتاه سعی داشتم که اهمیت یک عامل ایجاد کننده جذابیت هر چند یک جزء کوچک و یا حتی یک رایحه رو نشون بدم. ساعتی که روی دست بسته میشه یکی از اکسسوری های پر طرفداری است که میتونه در ایجاد این جذابیت نقش بسزایی داشته باشد. ما به این وسیله زمان نه تنها به عنوان یک ابزار کنترل و یا نشان دهنده زمان مینگریم بلکه یک ابزار نشان دهنده میزان جذابیت و یا تاثیر گذاری بر عواطف انسان هاست.

 

ساعت-مچی--هابلوت

ساعت مچی عامل جذابیت از منظر روانشناسی:

گاهی اوقات یک رایحه خاص و متفاوت میتونه نشان دهنده شخصیت و حتی به نوعی ایجاد حس جذابیت برای آقایان باشد. اما میخوام به این نکته اشاره کنم که آقایان با داشتن ساعت مچی جذاب، دیدنی تر هستند، چرا که در نگاه اول بودن یک اکسسوری زیبا از برند معروف میتونه نگاه و حتی حس رو برای مدتی ماندگار معطوف کند و یا به نوعی شما رو بین گزینه ها نگه دارد. درست همان زمانی رو به شما میدهد که نیاز به ارایه خود دارید. پس توجه به این موضوع اهمیت دارد. وقتی دارید با دستانتان صحبت میکنید و یا برای نشان دادن مکان و یا جسمی اشاره میکنید، نشان دهنده زمان روی دست شما همه حرف های نگفته شخصیت رفتاری و حتی احساسی شما رو به طرف مقابلتون نشان میدهد و به طبع کار ساده تری برای اثبات شخصیت حقیقی خود دارید. پس خوب دقت کنید که چه مدل و برندی را انتخاب میکنید. ضمنا اگه برای این منظور نیاز به راهنمایی داشتید از نظر کارشناسان ما در مجموعه آف زدیم حتما استفاده کنید.

تاثیر ساعت مچی مردانه در ملاقات ها از نظر روانشناسی :

در ملاقات های دو نفره میشه به این موضوع پرداخت که این اکسسوری پرطرفدار از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است. چراکه در زمانی که شما برای اولین بار یک قرار ملاقات دو نفره را ترتیب میدهید، ناخودآگاه ذهن هر دو طرف به دنبال اجزا یا حتی متعلقات همراه برای شناخت روحیه و اخلاقیات طرف مقابل هستند. چه بسا با بستن زمان سنج خاص بدست، اولین چیزی که به نظر میرسه به عنوان یک مبنا یا مرجع قابل بررسی، در ذهن تداعی میشود. اینگونه میتوان برداشت و یا به گونه ای عنوان کرد: برای مثال هیچگاه یک فردی که در زندگی از هیجان و جنبش بالایی برخوردار است یک ساعت مچی کلاسیک به دست ندارد و یا به عبارت دیگر یک فرد خیلی رسمی و جنتلمن یک ساعت مچی اسپرت به دست ندارد و او بیشتر لاکچری پسند است و یا ساعت کلاسیک به دست دارد. پس دقیقا هر گاه صحبت از تاثیرگذاری و شناخت روحیات انسان ها به میان است اهمیت مطالعه روی ظاهر و حتی ابزار روی دست آنها ضروری است.

ساعت-مچی-سیتیزن

ساعت مچی نشان دهنده شخصیت و ویژگی های اخلاقی :

وقتی صحبت از شخصیت و نگاه انسان ها به مقوله اطراف و حتی معاشرت ها به میان می آید مسئله روانشناسی از تاثیر گذار ترین حالات یک بررسی است. وقتی شما یک انسان پر از جنب و جوش و حرارت جوانی رو میبینید قطعا باید انتظار داشته باشید که وسیله روی دست این شخصیت نمی تواند یک ساعت مچی ساده و یا از برندهایی شبیه دنیل ولینگتون باشد، این حرف اصلا برای ارزش گذاری رو برندها و یا خوب یا بد بودن این برندهای بزرگ نیست، بلکه ما داریم از کلاس و تیپ آنها حرف میزنیم، از روی دیگر اگر طرف مقابل ساعت مچی لاکچری چند موتوره روی دست دارد نشان دهنده ویژگی های یک فرد برنامه ریزی شده و کت و شلواری نیست، که برای رفع این نیاز برندهایی نظیر اینویکتا، ساعت ورساچه ویا هابلوت و گاها رولکس به تولید ساعت مچی لاکچری پرداخته اند. چرا این برندهای موفق و معروف برای شخصیت انسان ها ارزش قائل هستند و از روی دیگر برای کسب بازار جهانی این صنعت تلاش کرده اند.

دنیل ولینگتون یک نمونه ساده است؟

به زبان عامیانه و عامه مردم میتوان به این صورت تفسیر کرد، اما در واقع به این نوع از آنها  کلاسیک گفته میشود. که این نوع هیچگاه از سادگیه خسته کننده ای برخوردار نیست و به واقع نمونه های کلاسیک به نوعی متفاوت بوده و جذابیت خاص خود را دارند، که برند رولکس نمونه های زیاد و جذابی از انها رو داره و یا هابلوت کلاسیک و یا نمونه های دیگه برندهای معروف ساعت مچی. پس این نکته رو مثل بارهای قبل دوباره تکرار میکنم که این نمونه از ساعت ها اصلا معمولی نیستند.

 

ساعت-مچی-سیتیزن-مردانه

انتخاب ساعت مچی با توجه به شخصیت :

ما برای معرفی یک ویژگی همواره میتوانیم ابزار و حتی نوع لباس پوشیدنمون رو انتخاب کنیم. در مورد موضوع بحث این فرضیه هم صادق است. پس درست انتخاب کنید، شما یک فرد مطمئن و رسمی هستید؟ با خرید ساعت کلاسیک ( برای مثال ساعت مچی کلاسیک موادو ) یا شما یک فرد اسپرت و فوق العاده پر انرژی هستید با انتخاب ساعت مچی جیشاک اسپرت و امثال اون، میتوان شخصیت را روی دستتانن پیاده کرد.

با تمام این مواردی که مختصرا شرح داده شد، می توان این نتیجه رو گرفت که انتخاب و یا خرید ساعت مچی رابطه مستقیم با مسئله روانشناختی داشته و دارد. ما در مقاله آتی سعی بر این داریم که در رابطه با روانشناسی رنگ ها در انتخاب ساعت مچی برای آقایان و خانم ها حرف بزنیم.

 

منبع :
https://offzadim.com/blog/%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C