سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ساعتهای مچی ضد آب کدامند؟

بهترین ساعت‌های مچی ضد آب کدامند؟


خرید ساعت‌های مچی ضد آب

ما انواع ساعت مچی ضد آب را بررسی کردیم و در نهایت به این لیست رسیدیم. در این بررسی برندهای مختلف ساعت را پوشش دادیم و عملکرد آن‌ها همراه با ویژگی‌های فنی و البته ظاهر آن‌ها مورد بررسی قرار دادیم. اگر شما قصد خرید اینترنتی ساعت مچی ضد آب دارید، پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را تا آخر مطالعه کنید تا با شناخت بهترین ساعت‌های مچی ضد آب دنیا، بتوانید خرید مطئن‌تری داشته باشید.


ساعت مچی مخصوص شنا سیکو

1- ساعت مچی مخصوص شنا سیکو

سیکو یکی از برندهای مطرح با قدمت طولانی است که از سال 1960 تا کنون پیشرفت های زیادی داشته و هر روز بر محبوبیت این ساعت مچی افزوده می‌شود. این ساعت از برند سیکو دارای ویژگی‌های بسیار جذابی است. جنبش کوارتز ژاپنی، طول عمر بالای باطری و ... از جمله این ویژگی‌ها هستند. در این محدوده قیمت، ساعت مچی بهتر از این نمی‌توان یافت. این ساعت مچی ضد آب از برند سیکو مشابه سایر ساعت‌های این برند بسیار با دوام است. این ساعت مچی تا 660 فوت زیر آب ضد آب است و بخاط داشتن لنز کریستال Hardex در برابر فشار آب کاملا مقاوم است. این ساعت مچی کامل برای شما است.


ساعت مچی مردانه تایمکس

2- ساعت مچی مردانه تایمکس

تایمکس یک ساعت مچی کلاسیک است. در این ساعت ویژگی ضد آب بودن با ظاهری زیبا و جذاب ترکیب شده است. تنها نقطه ضعف این ساعت بندهای چرمی آن است که خیلی برای غواصی مناسب نیستند. با داشتن این ساعت مچی مردانه تایمکس شما به یک ساعت کرونوگراف دسترسی پیدا می‌کنید. طراحی خاص جزئیات آن، باعث شده است که ظاهری بسیار جذاب داشته باشد. در ضمن دارای شمارشگرهای معدنی قوی و مقاوم در برابر خراش است. از این ساعت مچی شما می‌توانید هم به هنگام شنا استفاده کنید و هم در طول روز استفاده کنید. توجه داشته باشید این ساعت مچی یکسال گارنتی نیز دارد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید آنرا خریداری کنید و از داشتن یک ساعت ضدآب شیک لذت ببرید.


ساعت مچی مردانه اورینت مدل رالی 2

3- ساعت مچی مردانه اورینت مدل رالی 2

این ساعت مچی مردانه اورینت بسیار مقرون به صرفه است که علی‌رغم قیمت ارزان بسیار با کیفیت است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این ساعت مچی تا عمق 660 فوتی زیر آب، ضد آب است. البته این ساعت مچی از این برند مطرح چند نقطه ضعف دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به این نکته اشاره کرد که کالیبراسیون آن بعد از حدودا 4 ماه افت می‌کند. در ضمن ممکن است که تاج آن بعد از مدتی از مرکز ساعت جا به جا شود. اما در مقابل کاربران چندین ویژگی این ساعت مچی مردانه را تحسین کرد‌ه‌اند. این ساعت مچی از جنبش کوارتز ژاپنی استفاده می‌کند و شیشه معدنی مقاوم در برابر خراش دارد و در ضمن ظاهری بسیار شیک و زیبا نیز دارد.


ساعت مچی ویکتورینوکس

4- ساعت مچی ویکتورینوکس

اگر بهشتی برای ساعت وجود داشته باشد، این ساعت مچی دروازه آن بهشت است. شاید گل سرسبد آن‌ها نباشد اما بدون شک یکی از بهترین‌ها است. البته این مدل ساعت مچی دارای چندین مساله بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به داشتن ایرادات کارخانه‌ای در برخی از آن‌ها اشاره کرد که از سه سال پیش بوجود آمده است. البته یکی از دوستان من از این مدل ساعت خریده بود و هیچ گونه ایرادی نداشت. یکی از مسایل دیگری که کاربران در مورد این ساعت بیان کردند، داشتن بند لاستیکی بود که برخی از آن خوششان نمی‌آمد. اگر شما از بند لاستیکی آن خوششتان نمی‌آید، براحتی می‌توانید آن‌را تعویض کنید. حال که نقاظ ضعف این ساعت مچی مردانه ضد آب از برند ویکتورینوکس را بیان کردیم نوبت ویژگی‌های مثبت آن است. شیشه آن از کریستال یاقوت کبود است که بدون شک یکی از بهترین‌ها است که هیچ گونه خراشی برنمی‌دارد. این ساعت مچس از فولاد ضد زنگ است و تا عمق 660 فوتی در برابر آب مقاوم است. توجه داشته باشید این ساعت مچی دارای 3 سال گارنتی است. اگر قصد خرید بهترین ساعت مچی ضد آب دارید، این یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است.


ساعت مچی تاگ هیویر فرمولا

5- ساعت مچی تاگ هیویر فرمولا

این ساعت مچی با الهام از مسابقات فرمول یک طراحی شده است. رنگ‌بندی سیاه و استیل در زیر عقربه‌ها باعث شده است که ظاهری بسیار شیک داشته باشد. علی‌رغم این چند نقطه ضعف در مورد این ساعت می‌توان بیان کرد. از جمله نقاط ضعف این ساعت داشتن سوراخ روی بند لاستیکی آن است. از ویژگی‌های مثبت این ساعت مچی مردانه می‌توان به جنبش کوارتز سویسی، ضد آب بودن تا عمق 660 فوتی زیر آب و ... اشاره کرد. در ضمن این ساعت قیمت بسیار مناسبی دارد.